שאלות נפוצות ותשובות

איך ניתן להזמין מוצר דרך האתר?

באתר תוכלו למצוא את הפריט המבוקש דרך חלון החיפוש או דרך עמודי הקטגוריות. בעמוד אליו תיכנסו, לחצו על הפריט הרצוי ובחרו את המידה המבוקשת. לאחר מכן, לחצו על ההוספה לסל, כך הפריט הרצוי יתווסף לסל הקניות שלכם. על מנת שתוכלו לראות את כלל המוצרים שהוספתם לסל הקניות, לחצו על עגלת הקניות הנמצאת בחלקו השמאלי העליון של העמוד ובכדי לבצע את הרכישה לחצו על הכפתור "עבור לקופה" הנמצא בצד השמאלי.

האם יש צורך בהרשמה לאתר על מנת לרכוש מוצרים?

קיימות שתי דרכים לרכישה דרך האתר. האחת, פתיחת חשבון אישי. על מנת להירשם, עליכם ללחוץ על כפתור ההרשמה הנמצא בחלק העליון השמאלי ולמלא פרטים אישיים, כך תוכלו לבצע רכישות עתידיות בקלות ופשטות ואף לצפות בהיסטוריית הרכישות שלכם. כמו כן, תוכלו לרכוש מוצרים גם ללא הרשמה, כך שלאחר בחירת הפריטים הרצויים, תוכלו למלא את פרטיכם באזור התשלום.

איך אדע אם הפריט הרצוי זמין לקנייה דרך האתר?

הפריטים שמופיעים באתר ניתנים לרכישה בכל עת. אם קיים חוסר במלאי, תוכלו לראות זאת בבחירת המידה משום שהמידות החסרות במלאי לא יופיעו.

האם קיימת אפשרות לארוז את הפריטים שהוזמנו באריזת מתנה?

בהחלט! בעמוד התשלום, קיים שדה בו תוכלו להוסיף הערות בנוגע למשלוח. בחלון זה תוכלו לציין את רצונכם לארוז את המשלוח כמתנה, כך יצורף למשלוח גם פתק החלפה ומחירי הפריטים לא יצוינו.

איך אדע שההזמנה הושלמה והכל תקין?

עם תום ביצוע ההזמנה, תקבלו אישור בצירוף מספר ההזמנה ופרטי המשלוח ישירות לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם. במידה ולא קיבלתם את האישור במייל, אנא פנו אל שירות הלקוחות בטלפון 073-7854358 והעניין ייבדק.

האם יש אפשרות להזמין מוצר מהאתר בצורה טלפונית?

בהחלט! בשירות המכירות שבאתר ישמחו לסייע לכם בהזמנה טלפונית.

התקשרו למספר 073-7854358

האם יש אפשרות לראות את הרכישות שעשיתי?

הרכישות שביצעתם נשמרות בחשבון האישי שלכם. לכן, ברגע שתתחברו לחשבון, תוכלו לצפות בהיסטוריית ההזמנות. כדי להתחבר, לחצו על "היכנס" המופיע בחלקו העליון השמאלי של העמוד ומלאו את כתובת המייל שלכם והסיסמא.

במידה ויש שינויי בפרטים האישים האם ניתן לשנות?

כן. התחברו לחשבון האישי שלכם דרך חלקו העליון השמאלי של העמוד, לאחר מכן היכנסו לפרטי החשבון וערכו את השינויים בהם אתם מעוניינים.

תשלומים

 

באילו אמצעים ניתן לשלם באתר?

התשלום באתר נעשה באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה לאומי, ויזה כאל, מאסטרקארד, ישראכרט, ודיינרס. כמו כן, ניתן לבצע תשלום גם באמצעות Pay Pal.

האם אוכל לשלם באמצעות כמה כרטיסים באותה עסקה?

אין אפשרות לפצל את אמצעי התשלום ליותר מכרטיס.

משלוחים

 

האם המשלוח כרוך בתוספת תשלום?

בקנייה מעל 290 ₪, המשלוח חינם. במידה ולא הגעתם לסכום זה, עלות המשלוח תהא 25 ₪*. המשלוחים מתבצעים על ידי חברת שליחויות ועתידים להגיע אליכם בין 5-7 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.

*המחיר אינו כולל פריטים בגודל או משקל חריג.

החלפות וביטולים

האם ניתן להחליף פריט לאחר שכבר קיבלתי אותו?

החלפת פריטים תיעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ובמידה שלא נעשה שימוש במוצרים. כמו כן, על הפריטים להיות באריזתם המקורית בליווי התווית. ההחלפה תתבצע במחסן אך לפני כן, התקשרו לשירות הלקוחות שלנו 073-7854358 בכדי לברר כיצד תתקיים החלפה.

האם אוכל להחזיר מוצר שנקנה ולקבל עבורו זיכוי מלא?

כן. את הזיכוי ניתן לקבל רק במידה ולא עברו 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, כמו כן, בתנאי שהמוצרים נמצאים באריזתם המקורית בליווי התווית ושלא נעשה בהם שימוש. את הזיכוי ניתן לקבל במעמד החזרת הפריט למחסן החברה.

האם יש אפשרות לבטל את הזמנה  שבוצעה לפני קבלתה?

את ההזמנה ניתן לבטל באופן מלא או חלקי באמצעות פנייה לשירות הלקוחות במספר 073-7854358.

האם ניתנת האפשרות לבטל את ההזמנה לאחר שכבר קבלתי אותה?

את ההזמנה ניתן לבטל בתוך 14 ימים ממועד האספקה באמצעות פנייה לשירות הלקוחות במספר 073-7854358. לאחר הביטול, ישלח אליכם אישור בהודעת דואר אלקטרוני.

כמו כן, על פי תקנות משרד הבריאות, לא ניתן להחזיר ו\או להחליף הלבשה תחתונה.

האם האתר בטוח לרכישה ומאובטח?

כמובן. פרטיכם האישיים לרבות פרטי כרטיס האשראי, מאובטחים ואין אפשרות לעשות בהם כל שימוש שאינו לצורך תשלום עבור הזמנתכם באתר. העברות של מספרי כרטיסי אשראי מהאתר נעשות באופן מוצפן לפי תקן PCI. אנו נעזרים באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מתקדמים על מנת לאבטח את האתר, את התקשורת דרכו ואת המידע המתקבל בו בצורה המיטבית.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לייעץ, לסייע ולענות על כל שאלה.

ניתן לפנות אלינו בטלפון 073-7854358 ולכתובת האי מייל שלנו info@dakine.co.il .